Ścianki wystawiennicze – prosty sposób na promocję firmy

Ścianki wystawiennicze – prosty sposób na promocję firmy

Ścianka wystawiennicza to element reklamowy, który ma szerokie zastosowanie. Przydaje się na co dzień, a także w trakcie eventów czy spotkań branżowych. Jak wyglądają ścianki wystawiennicze? Z czego są zrobione? Jakie korzyści przynosi ich stosowanie?

Co to jest ścianka wystawiennicza?

Ścianki wystawiennicze to popularne nośniki reklamy, które pomagają zaprezentować markę, jej asortyment czy usługi. Ścianka wystawiennicza składa się zazwyczaj z aluminiowej konstrukcji i materiału tekstylnego, na którym nadrukowane są różnego typu grafiki. Ścianki wykorzystywane są w wielu branżach, ich zaletą jest mobilność i uniwersalność. Przenośne konstrukcje można wykorzystywać zarówno w siedzibie firmy, jak i na różnego rodzaju wydarzeniach. Na ściance, z jednej lub dwóch stron może być umieszczona nazwa firmy, jej logo i adres, a także inne informacje. W wielu firmach ścianki pełnią funkcję dekoracyjną, są stałym elementem wyposażenia, tworzą profesjonalny wizerunek. W ofercie producentów są różne rodzaje ścianek. Można wyróżnić:

  • Ścianki proste – to najczęściej wybierany rodzaj ścianek. Są uniwersalne, pasują na wiele okazji. Prosta forma pomaga się skupić i zwrócić uwagę na umieszczone informacje. Plusem prostych ścianek jest łatwy montaż, mobilność i funkcjonalność.

  • Ścianki łukowe – ich cechą charakterystyczną jest zakrzywiony kształt, który przyciąga spojrzenie i zwiększa widoczność prezentowanych informacji. Tego rodzaju ścianki reklamowe są idealne do firm, które cenią nowoczesne, niebanalne rozwiązania.

  • Ścianki modułowe z podświetleniem led – to nowoczesne rozwiązanie, które sprawdzi się w słabo oświetlonych miejscach np. w czasie wieczornych spotkań czy wystaw. Ścianki modułowe można z sobą łączyć za pomocą zawiasów i ustawiać pod dowolnym kątem.

Ścianki można również podzielić na ścianki tekstylne i ścianki pop-up. Pierwszy rodzaj wykonany jest z dobrej jakości materiału, na którym naniesiona jest reklama. Tego typu produkty są najczęściej wybierane. Są dostępne w wielu rozmiarach, dlatego z łatwością można dopasować je do swoich potrzeb. Małe ścianki sprawdzą się w biurach czy gabinetach, duże na targach i szkoleniach. Ich plusem jest lekkość i mobilność. Ścianki są składane, do każdego produktu dołączona jest wygodna torba transportowa, w której zmieści się aluminiowa konstrukcja oraz materiał tekstylny. Drugi rodzaj to ścianki typu pop-up składające się z aluminiowego stelaża, rozkładanego jak harmonijka. Są proste w obsłudze, składa się je bez użycia narzędzi. Można je stosować jako formę stałej, codziennej reklamy lub element mobilnej reklamy stoiska.

Ścianka wystawiennicza – gdzie się sprawdzi?

Ścianki reklamowe są uniwersalne, to doskonały sposób na reklamę i wsparcie działań promocyjnych. Gdzie najlepiej się sprawdzą?

  • Targi i wydarzenia promocyjne – ścianki to idealne wsparcie w czasie trwania targów, eventów, spotkań branżowych. Może oddzielić daną firmę od innych, to także sposób na przyciągniecie klientów, zaprezentowanie towarów, poprawę swojego wizerunku. Na ściance, oprócz podstawowych danych o firmie można umieścić inne ważne informacje, z powodzeniem można je wykorzystać na wystawach i ekspozycjach.

  • Szkolenia i wideokonferencje – dzięki ściankom można stworzyć idealną przestrzeń dla mówców. Prelegenci mogą wykorzystać ściankę do wsparcia prezentacji. To również dobry sposób na powitanie gości, informowanie, gdzie mają się udać, jak wygląda rozkład szkolenia.

  • Siedziba firmy – ścianki reklamowe mają swoje miejsce również w siedzibach wielu firm. Idealnie nadają się do recepcji czy holu. Dzięki nim można zareklamować swoje usługi, powitać gości i kontrahentów. To dobry sposób, aby zadbać o wizerunek firmy. Ścianki są estetyczne, można zaprojektować tak, aby współgrały z pozostałym elementami promocyjnymi. W biurach, gdzie biurka stoją obok siebie, ścianki mogą służyć jako element do wydzielania osobnej przestrzeni.

  • Tło do nagrań – obecnie coraz więcej firm działa w mediach społecznościowych, nagrywa filmiki itp. Ścianka targowa stanowi doskonałe tło do tego typu działań, wygląda stylowo i profesjonalnie.

Ścianki reklamowe można wykorzystywać wielokrotnie. Druki umieszczone na stelażu można dowolnie wymieniać, co jest bardzo ekonomicznym rozwiązaniem.

Ścianki wystawiennicze to rozwiązanie, z którego warto regularnie korzystać. Wystarczy raz kupić aluminiową konstrukcję i dopasowywać do nie nadruki. W ten sposób można zadbać o swój wizerunek, a także zwiększyć rozpoznawalności marki.

 

Komentarz

Scroll to Top