Szukasz pomysłu na ponadczasowe gadżety reklamowe? Porcelitowe kubki doskonale sprawdzą się w tej roli. Są praktyczne, uniwersalne i niedrogie, a jednocześnie dają ogromne możliwości personalizacji. Jak wybrać odpowiedni model, który rzeczywiście pomoże Ci w promocji Twojej marki? Specjalnie dla agencji oraz działów marketingu przygotowaliśmy praktyczny poradnik, który ułatwi to zadanie. Przeczytaj, uzyskaj odpowiedzi na nurtujące Cię wątpliwości i skompletuj upominki idealnie dopasowane do swojej kampanii.
Czym wyróżniają się kubki z porcelitu?
Porcelit (półporcelana) to popularny materiał, który od wielu lat wykorzystywany jest do wytwarzania zastawy stołowej. Jego zaletą jest połączenie wysokiej trwałości z praktycznym charakterem. Surowiec ten powstaje z mieszanki kwarcowej, skalenia i kaolinu, które są wypalane w temperaturze od 1300 do 1350 stopni C, a następnie zabezpieczane szkliwem.
W branży reklamowej dużym zainteresowaniem cieszą się kubki porcelitowe z nadrukiem. Są one odporne na wysokie temperatury, zarysowania i inne niekorzystne czynniki. Jednocześnie agencje i działy marketingowe doceniają przystępną cenę takich gadżetów. Porcelit wyglądem jest zbliżony do porcelany, a jednocześnie sporo od niej tańszy. Dzięki temu koszty produkcji gadżetów nadmiernie nie obciążają budżetu, a jednocześnie produkt końcowy jest solidny i elegancki.
Jak wybrać odpowiednie kubki z porcelitu?
Przede wszystkim ustal cel przeprowadzanej kampanii i konkretne przeznaczenie projektowanych gadżetów. Kubki z porcelitu mogą pomóc Ci zwiększyć widoczność marki. Wersje z logo świetnie sprawdzą się podczas zakrojonych na szeroką skalę eventów, branżowych targów czy pikników – jako upominki promocyjne. Możesz jednak wykorzystać je także do zwiększania lojalności klientów i kontrahentów, wręczając w roli prezentów okolicznościowych lub podziękowań za owocną współpracę. Staną się również ciekawą pamiątką z organizowanych wydarzeń – branżowych sympozjów i konferencji, szkoleń, firmowych jubileuszy, imprez integracyjnych czy biznesowych bankietów. Wystarczy, że zaprojektujesz nadruki z nazwą i datą wydarzenia, które wzbogacisz o logo swojej marki.
Pamiętaj, aby wybierać wysokiej jakości naczynia ze sprawdzonego źródła. Kubki porcelitowe z nadrukiem mają stać się wizytówką Twojej marki, dlatego ważna jest jakość samych gadżetów oraz trwałość i estetyka znakowania. Rozbudowaną ofertę znajdziesz w Mart Ceramic. Zajrzyj na stronę https://mart.com.pl/oferta/kubki/z-porcelitu, dobierz formy idealnie dopasowane do swojej identyfikacji wizualnej i przygotowywanej kampanii, a agencja zajmie się przeniesieniem na nie Twojego projektu graficznego.
Nie wiesz, jakie kubki wybrać? Weź pod uwagę:
-
formę – powinna być dopasowana do wizerunku Twojej marki oraz specyfiki branży, w której na co dzień działasz. Gdy stawiasz głównie na solidność, rzetelność i profesjonalną obsługę, najlepsze będą kubki w klasycznym kształcie walca czy beczułki. Gdy działasz w branży kreatywnej, możesz pokusić się o bardziej niestandardowe formy (np. geometryczne, z oryginalnymi wykończeniami czy nietuzinkowo zaprojektowanymi uszkami). Pamiętaj także, że proste kształty najczęściej dają większą powierzchnię nadruku niż bardziej awangardowe formy,
-
kolor – biel stanowi uniwersalną bazę dla niemal każdego nadruku. Na naczynia w tym kolorze możesz nanieść nie tylko logo swojej marki, chwytliwe hasło reklamowe lub inny napis. Na białym tle dobrze wyeksponujesz również zdjęcia. Kolorowe kubki mogą stać się ciekawą bazą dla haseł reklamowych. Gdy chcesz jednak zamówić nadruk ze swoim firmowym logo, dopasuj odcień do kolorów czcionek, aby całość stanowiła spójny projekt,
-
pojemność – uniwersalne kubki najczęściej mają pojemność od 250 do 330 ml. Większe dobrze sprawdzą się dla miłośników kawy lub herbaty (często są wręczane jako upominki dla klientów biznesowych, gdzie stają się wyposażeniem biurowej kuchni), a mniejsze będą ciekawym pomysłem np. na promocję produktów dla dzieci.
Stwórz odpowiedni projekt nadruku
Podczas dobierania kubków z porcelitu weź pod uwagę projekt nadruku, który chcesz nanieść. Ważne, aby powierzchnia była dobrze dopasowana do Twojej grafiki. Gdy chcesz wykorzystać zdjęcie, wybieraj większe naczynia w prostych kształtach. Nie musisz ograniczać się do grafiki na zewnętrznej powierzchni kubka, możesz zaprojektować logo lub hasła reklamowe na uchwycie lub od na spodzie kubka.